Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Sara Holm - 8 februari 2011 15:11

Har sett att jag skriver lite stavfel, hehe, men folk fattar nog vad jag menar ändå. :)

Måste fört säga en sak innan jag fortsätter att skriva är att jag svarar inte på frågor om Kevins pappa, för de är mellan han och mig och inte hela sverige, man väljer själv vad man vill skriva i sin blogg och jag vill verkligen inte skriva om honom..


Har ju skrivit blogg förut http://holmuus.blogg.se är adressen till den. :)

Som sagt kev fick sin spruta igår så inatt har han sovit oroligt, men han har inte haft feber iaf, tur.. Men han verkar ta igen den tiden nu.. Vi har även varit nere i källaren och tvättat, så nu ska de bara torka. :)


Snart ska jag sätta igång med maten och sen måste vi ut med Hunden igen.. Ganska skönt ute så de blir en liten skön promenad för oss. :) Vet inte vad jag ska skirva just nu, kankse skriver mer sen ? de märks, men undrar ni över något så skriv en kommentar så svarar jag i nästa inlägg :) Ha en bra dag


    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards