Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

lördag, mamma ledig :)

Av Sara Holm - 4 februari 2011 18:23

Tänkte skriva ett till inlägg eftersom jag inte kommer att ha tid till de imorgon.. Imorgon ska jag få vara mamma ledig, Kevin ska vara hos sin mormor och busa runnt, för jag ska ut med ett par kompisar för vi ska fira mig och för att få komma ut lite, över ett år sen jag var ute, ska bli spännande och se om de blir kul eller om jag bara kommer att sitta och sakna min pojke. :)


Men jag vet ju iaf att han är på ett säkert ställe och har de bra. så imorgon är de en lite 2ovanliG" lördag för mig eftersom jag sitter oftast hemma och busar och har lördags mys med pojken, inge fel de heller, men är man mamma vill man också komma ut och göra lite andra saker med.. Fast de finns inget som är mysigare än att få se sin pojke skratta och sitta och kolla på tv och bara ta de lungt med honom i armarna. iof så är de varje kväll hemma hos mig :D så skönt <3

       

  

 
 
Anna

Anna

4 februari 2011 22:09

Snubblade in här lite:)
Haha...gullig av dej att lixom förklara dej för att du ska ut en sväng i morron!!!
Jag var oxå ensamstående med min lilla bäbis (som idag är 15 år!!!)
Men vet du, barn är de finaste som kan hända en, MEN att få va lite barnledig ibland och få känna sej lite vuxen och släppa över ansvaret en stund är så otroligt viktigt, nu är din lilleman så liten men jag var ensam i 6 år och ibland är de slitigt och dom gånger min mamma tog hand om min pojk var så otroligt värdefulla.Dessutom är de bara bra att få längta lite!
ha nu så himla kul i morron de är du värd!! Och bry dej inte om folk som har synpunkter på att du går ut nångång...såna puckon finns överallt, att få lite egentid ibland gör dej bara till en ännu bättre mamma!

http://Anna Skrubbe den nya bloggdrottningen

 
Ingen bild

Sassa

4 februari 2011 22:27

Hejsan, som föregående talare så snubblade även jag in här av en ren slump.
Underbart att du har en liten son :)

Ang. att du ska ut med dina vänner, DET GÖR DU RÄTT I, jag har själv inga barn (ännu) men förstår dig på detta plan.
Att sen din son är 3månader är väl inget, värre om de var en vecka eller 2 dagar (tror jag kollat för mycket på 16 and pregnant)

Tycker du gör rätt!!! ut och roa dig :) du vet ju vart lilleman är och att han 'r i trygga händer :)
kram

 
sanna, Leos mamma

sanna, Leos mamma

4 februari 2011 22:48

Söt liten kille du har :)
bor också i Örebro och har en son på 19 månader :)

http://saelma.bloggplatsen.se

 
Evelina

Evelina

5 februari 2011 14:42

va gullig han var :)
har du bloggat förrut?
kolla gärna min :) fråga gärna nån fråga till mig här :
http://evelinakarlssonnn.blogspot.com/2011/02/fragestund.html

http://www.evelinakarlssonnn.blogspot.com

 
Carina

Carina

5 februari 2011 15:53

Vilken söt pojk du har :-)
Är inte ensamstående men jag har 3 barn och är bara 26 år :-)

http://mamma84.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Holm - 28 mars 2011 13:54


Måste börja skriva mer, så dålig på de. Men vill inte sitta vid datorn när pojken är vaken.. Vill vara med honom då. Och när han sover brukar jag passa på att göra annat :) Men nu sover han så jag passa på att betala hyran, tråkigt, skulle vilja be...

Av Sara Holm - 24 mars 2011 18:34


Gud vad länge sen jag skrev nu.. Måste kankse ta och ändra på de ?, men har haft så mycket annat roligt att göra :) Kevin är nu 4½ månader och han små ålar eller små kryper beror på hur man ser de :) De är kul att se när han lär sig nya saker :) V...

Av Sara Holm - 17 februari 2011 22:42

Länge sen jag skrev nu, men inte riktigt haft tid, eller jag har inte varit inne på datorn hehe.. I onsdags var jag och plutten upp på Familjeträffen, kevin fick träffa andra bebisar i hans ålder och han tyckte de var jätte kul och han skratta och pr...

Av Sara Holm - 9 februari 2011 23:17

Nu sover lill killen igen, och jag känner mig trött så ska skriva klart här sen blir de nog sängen för mig med. Idag har jag sorterat kläder, inte de roligaste men de måste göras de med, sen städat lite och grejjat.. Har fått sagt till Totte ( hunden...

Av Sara Holm - 9 februari 2011 15:29


Kevin ligger och sover och jag passar på och kollar lite på  nätet.. Man får göra andra saker när han sover som laga mat och små städa och sitta vid datorn.. För när han är vaken får han min tid..  :) Vi sitter med hans leksaker och busar, sjunger oc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards