Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Sara Holm - 7 februari 2011 23:39

Hade ingen ork att skriva just igår men idag, nu innan jag ska lägga mig och kolla ett eller två avsnitt av The OC innan jag somnar..


Lördags vart trevligt, riktigt roligt att komma ut, men visst jag saknade min pojke något sjukt men han va ju hos sin mormor så han hade de bra. Han sov hela natten där, iof så sover han hela nätterna nu men tänlte eftersom de inte är hemma och inte hans säng så kankse han inte gör de, men han hade ju med sig alla sina saker dit, kudde, täcke, filt, leksaker osv..


Idag fick min lille plutt sin 3 månaderspruta, de var inte bara han son börja gråta jag med.. hehe usch.. De va verkligen inge kul, men för de bästa.. De var 2 sprutor så fick trösta pojken mellan och han tröstade mig med, han klappade mig med sin hand på min hand. Han e så underbar min lille snutt, finns inge finare för mig.! Han är de bästa jag vet..

måste också få tacka alla som skrivit komentarer till mig, uppskattar de verkligen och jag hoppas ni fortsätter att följa min blogg, för de får mig att vilja skriva mer.. :) Men får skriva imorgon ingen när pojken sover, för nu måste jag kolla på ett avsnitt , fast de blir nog ett halft.. hehe ha en bra kväll :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards