Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

En bra dag :D

Av Sara Holm - 17 februari 2011 22:42

Länge sen jag skrev nu, men inte riktigt haft tid, eller jag har inte varit inne på datorn hehe.. I onsdags var jag och plutten upp på Familjeträffen, kevin fick träffa andra bebisar i hans ålder och han tyckte de var jätte kul och han skratta och pratade med dom andra.. Och nu på onsdag ska vi få lära oss baby massage, guuuud vad jag längtar :D Kan de inte bli onsdag nu?! hehe


Idag kom min vän CB hem till oss som jag inte träffat på jätte länge, de känndes så underbart bra att få träffa henne igen, och kevin satt och log mot henne och små pratade med henne.. De märktes att han gillade henne, Måste försöka träffa henne oftare, Även om vi inte träffas ofta så är hon en av dom få bästa jag känner och hon kan alltid få mig på bra humör..

  

En gammal bild på mig och CB, togs på min födelsedag förra året :)

Alltid liksa sköna är vi :)


Just nu ligger kevin och sover, som vanligt när jag skriver här.. Imorgon blir de nog kina mat med mamma, vart så sugen på de förut ikväll.. Annars blir de nog en lugn fredag som vanligt.. Kanske höra mina grannar spela musik och små festa som de brukar vara varje helg, skönt med lite ljud omkring sig.. Mig stör de iaf inte :) och inte kevin heller.. han sover som en stock.. :) Nej nu ska jag fixa lite saker innan jag ska sova jag med. :) Godnatt..

  

 
 
Carro

Carro

18 februari 2011 21:33

Vi måste Helt klar ses oftare! Älskar dig plutten <3

http://carolineblom.blogg.se

 
Anki - mamma till Jamie

Anki - mamma till Jamie

24 mars 2011 09:01

sv: Tack vännen :) vi har gjort i ordning en hel del här hemma, men än finns det saker som man vill ändra på ;) Blir liksom aldrig nöjd. Tänk då när man en dag flyttar till hus? :P haha

Vad mysigt att ni planerar att flytta till Borås. Det är en riktigt trevlig stad detta. Speciellt på sommaren ;) Men vilket stad är inte mysig och bra på sommaren? Det finns djurpark, många fina lekplatser, badplats nära och bra, nära till natur, kulturstaden kallas ju även Borås. En rad olika aktiviteter som planeras. :) Vart bor ni nu?

Vilken fin liten kille du har! Vad heter han och hur gammal är han?

Är det något du undrar över så är det bara till att fråga :D Jag svarar!

Ha en toppendag!
Kram

http://ankihansson.blogg.se

 
Anki - mamma till Jamie

Anki - mamma till Jamie

24 mars 2011 18:21

Tack vad söt du är :)
Ja visst, jag var på den gruppen för första gången nu i måndags. Visste inte om att det fanns. Denna gången vart det dock väldigt lugnt och vi var bara 5 personer allt som allt. Men mysigt var det :)

Oj då är det en bra bit ni kommer flytta om ni hittar hit då :)

Kram

http://ankihansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Holm - 28 mars 2011 13:54


Måste börja skriva mer, så dålig på de. Men vill inte sitta vid datorn när pojken är vaken.. Vill vara med honom då. Och när han sover brukar jag passa på att göra annat :) Men nu sover han så jag passa på att betala hyran, tråkigt, skulle vilja be...

Av Sara Holm - 24 mars 2011 18:34


Gud vad länge sen jag skrev nu.. Måste kankse ta och ändra på de ?, men har haft så mycket annat roligt att göra :) Kevin är nu 4½ månader och han små ålar eller små kryper beror på hur man ser de :) De är kul att se när han lär sig nya saker :) V...

Av Sara Holm - 9 februari 2011 23:17

Nu sover lill killen igen, och jag känner mig trött så ska skriva klart här sen blir de nog sängen för mig med. Idag har jag sorterat kläder, inte de roligaste men de måste göras de med, sen städat lite och grejjat.. Har fått sagt till Totte ( hunden...

Av Sara Holm - 9 februari 2011 15:29


Kevin ligger och sover och jag passar på och kollar lite på  nätet.. Man får göra andra saker när han sover som laga mat och små städa och sitta vid datorn.. För när han är vaken får han min tid..  :) Vi sitter med hans leksaker och busar, sjunger oc...

Av Sara Holm - 8 februari 2011 15:11

Har sett att jag skriver lite stavfel, hehe, men folk fattar nog vad jag menar ändå. :) Måste fört säga en sak innan jag fortsätter att skriva är att jag svarar inte på frågor om Kevins pappa, för de är mellan han och mig och inte hela sverige, man...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards