Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Lite mer av idag :)

Av Sara Holm - 9 februari 2011 23:17

Nu sover lill killen igen, och jag känner mig trött så ska skriva klart här sen blir de nog sängen för mig med. Idag har jag sorterat kläder, inte de roligaste men de måste göras de med, sen städat lite och grejjat.. Har fått sagt till Totte ( hunden) om att han ska sluta pussa på kevin, men de dröjer inte länge fören han är där igen, sen ska han alltid ligga vid honom när han sover.. Lägger man Kevin i soffan brevid mig, ja de e klart att Totte ska hoppa upp och ligga honom nära, Ligger kevin på golvet och tränar/gymmar ska han ligga i närheten där med och samma sak i sovrumet när kevin ligger i sin säng ska totte ligga i min säng och sova.. Hmm, fast ibland duger jag för honom.. Men just nu är han på katten och ska busa med henne fast kev ligger i sin säng och sover.. Hehe.. Mina 3 underbara små gullegrisar :)


Igår vart Kevin precis 3 månader, tänk, om 3 månader är han ett halv år, när man tänker så går de skit fort, ojoj, och då är de snart sommar igen, guud, denna sommaren kommer bli så bäst! Tänk vara ute och små busa med pojken och gå upp och kolla på djuren dom har här på ett fik på sommaren.. De finns mycket man kan göra ute då och så har han blivit lite äldre med :) Denna sommaren som var var verkligen inge rolig för mig, Gravid och mådde illa nästan varje dag. Jag mådde ju illa hela graviditeten och låg på sjukhuset 3 dagar med dropp och sen fick jag infektion i benet 2 gånger.!! Sen var jag mest hemma framför en hink eller toan och spydde, så de var inte de roligaste ändå var jag i vecka 20 och mer efter veckorna gick.. Mitt illamående slutade aldrig helt, utan vissa dagar efter jag var i vecka 34 kände jag inget så vissa dagar mådde jag kanon och kunde äta som en häst och vissa dagar mådde jag bara illa utan att spy och kunde små äta :) Men ju närmare jag kom förlossningen ju ondare fick jag att gå.. Gjorde ont i höfterna, (foglossning) och vadena värkte osv.. Men som sagt jag fick världens finaste efter dom här 40 veckorna och 6 dagarna.

  

Bilden över är en boddy som verkligen stämmer in MMY <3 ME, fick den av min bror Mattias och hans sambo Malin :) Fick lite andra saker med av dom, lite leksaker osv. :) Bilden där nere är från idag när jag skulle börja sortera alla kläder kevin har.. Från st 50 till 80 Just nu har han st 62 :) som ni ser ligger han brevid i gymmet och ska kolla på men han somnade, kankse var de för tråkigt eller jobbigt att gymma? :)

  Den här bilden tog jag några timmar före han skulle sova för natten :) Han charmar alla :) men nattmössan sover han inte med, skulle bara se hur han såg ut i den ;) och han vart stilig och söt som vanligt.. ;)  

 
 
Christy

Christy

10 februari 2011 07:24

Gud så söt :)

http://christys.bloggplatsen.se

 
Vanessa

Vanessa

10 februari 2011 20:07

Ååh så söt han är :)

http://vaaneessaas.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Holm - 28 mars 2011 13:54


Måste börja skriva mer, så dålig på de. Men vill inte sitta vid datorn när pojken är vaken.. Vill vara med honom då. Och när han sover brukar jag passa på att göra annat :) Men nu sover han så jag passa på att betala hyran, tråkigt, skulle vilja be...

Av Sara Holm - 24 mars 2011 18:34


Gud vad länge sen jag skrev nu.. Måste kankse ta och ändra på de ?, men har haft så mycket annat roligt att göra :) Kevin är nu 4½ månader och han små ålar eller små kryper beror på hur man ser de :) De är kul att se när han lär sig nya saker :) V...

Av Sara Holm - 17 februari 2011 22:42

Länge sen jag skrev nu, men inte riktigt haft tid, eller jag har inte varit inne på datorn hehe.. I onsdags var jag och plutten upp på Familjeträffen, kevin fick träffa andra bebisar i hans ålder och han tyckte de var jätte kul och han skratta och pr...

Av Sara Holm - 9 februari 2011 15:29


Kevin ligger och sover och jag passar på och kollar lite på  nätet.. Man får göra andra saker när han sover som laga mat och små städa och sitta vid datorn.. För när han är vaken får han min tid..  :) Vi sitter med hans leksaker och busar, sjunger oc...

Av Sara Holm - 8 februari 2011 15:11

Har sett att jag skriver lite stavfel, hehe, men folk fattar nog vad jag menar ändå. :) Måste fört säga en sak innan jag fortsätter att skriva är att jag svarar inte på frågor om Kevins pappa, för de är mellan han och mig och inte hela sverige, man...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards