Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

vanlig dag

Av Sara Holm - 9 februari 2011 15:29

Kevin ligger och sover och jag passar på och kollar lite på  nätet.. Man får göra andra saker när han sover som laga mat och små städa och sitta vid datorn.. För när han är vaken får han min tid..  :) Vi sitter med hans leksaker och busar, sjunger och skrattar.. Iof jag sunger han skrattar mest och gör små läten.. :) så underbart..


Idag har vi tagit en promenad med hunden upp till affären, tror de är en tik som är sprider att hon är sugen, för min hund är galen ute. usch.. och sen går han och gnäller hela tiden.. inte de trevligaste med en hund gnällandes..


Att vara ensamstående är faktist inte jobbigt tycker jag, kan nog vara för att min pojke är så snäll av sig, de var han redan i magen.. :) men ibland kan man ha lite otur när man ska duscha eller laga mat, för då brukar han alltid vakna, då skulle de vara lite skönt med ett stöd här hemma :P men nu hinner jag inte skriva mer för pojken vaknar snart han vänder och vrider på sig.. :) ha en bra dag kram :)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Holm - 28 mars 2011 13:54


Måste börja skriva mer, så dålig på de. Men vill inte sitta vid datorn när pojken är vaken.. Vill vara med honom då. Och när han sover brukar jag passa på att göra annat :) Men nu sover han så jag passa på att betala hyran, tråkigt, skulle vilja be...

Av Sara Holm - 24 mars 2011 18:34


Gud vad länge sen jag skrev nu.. Måste kankse ta och ändra på de ?, men har haft så mycket annat roligt att göra :) Kevin är nu 4½ månader och han små ålar eller små kryper beror på hur man ser de :) De är kul att se när han lär sig nya saker :) V...

Av Sara Holm - 17 februari 2011 22:42

Länge sen jag skrev nu, men inte riktigt haft tid, eller jag har inte varit inne på datorn hehe.. I onsdags var jag och plutten upp på Familjeträffen, kevin fick träffa andra bebisar i hans ålder och han tyckte de var jätte kul och han skratta och pr...

Av Sara Holm - 9 februari 2011 23:17

Nu sover lill killen igen, och jag känner mig trött så ska skriva klart här sen blir de nog sängen för mig med. Idag har jag sorterat kläder, inte de roligaste men de måste göras de med, sen städat lite och grejjat.. Har fått sagt till Totte ( hunden...

Av Sara Holm - 8 februari 2011 15:11

Har sett att jag skriver lite stavfel, hehe, men folk fattar nog vad jag menar ändå. :) Måste fört säga en sak innan jag fortsätter att skriva är att jag svarar inte på frågor om Kevins pappa, för de är mellan han och mig och inte hela sverige, man...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards