Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Sara Holm - 28 mars 2011 13:54

Måste börja skriva mer, så dålig på de. Men vill inte sitta vid datorn när pojken är vaken.. Vill vara med honom då. Och när han sover brukar jag passa på att göra annat :)

Men nu sover han så jag passa på att betala hyran, tråkigt, skulle vilja behålla dom pengarna och köpa en ny soffa hehe.. Kevin börjar bli så bra på de där med all komma fram :) snart så kryper han, ojojj, då blir de fart på honom :)

Igår köpte jag två sagoböcker med 8 olika sagor i varje bok, på nästan 200 sidor. Skit kul, var bara tvungen att köpa dom, så igår innan kevin somnade läste jag snövit för honom, men han bara halva sagan så sov han så skönt.. :) Sen idag på morgonen efter hans första flaska kl 7 läste jag hela Grodprinsen för honom. Han log stilla och lyssnade sen när den var klar satt han och små pratade med mig.. Härligt de.


Idag är de tvätt dag, en hel tvättmaskin vart de med kevins kläder.. Men de är så de är ;) snart blir de kanske ännu mer ? vem vet. Iof blir de ju varmare nu snart så då behöver han inte ha alla dom kläderna. Måste städa med, hunden börjar byta till sommar päslen, usch så träligt, man får gå med dammsugaren nästan 2 gånger om dagen.. usch ! nej nu ska jag kolla runt lite på datorn innan pojken vaknar :) ha en bra dag. hejje

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards